מערכת לניהול לשכה משפטית
המערכת לניהול לשכה משפטית אופיינה ופותחה על מנת לתת פתרון כולל לתמיכה בכל התהליכים המבוצעים בלשכה ו/או נמצאים באחריות הלשכה המשפטית.
המערכת כוללת:
ניהול ומעקב אחר תיקים בטיפול הלשכה המשפטית.
- מעקב ובקרה אחר תהליך הטיפול בתיקי התביעות המוגשים ע"י הרשות ו/או כנגד הרשות לרבות נתוני התביעה בבית המשפט, הגורמים המטפלים, תהליך הטיפול בתביעה, נתונים כספיים ועוד.
- סיוע בניהול תהליך הטיפול בתביעה ממועד קבלת/הגשת התביעה במחלקה המשפטית ועד לסגירת התיק.
- אפשרות לניתוח סטטיסטי למספר התביעות אשר טופלו ע"י הלשכה המשפטית לפי: סוג התביעה, נושא תביעה, עו"ד מטפל, תאריכי הגשה לביהמ"ש, סטטוס התביעה (תלויה/סגורה) ועוד.
- אפשרות לאיחזור ואיתור תביעות.
- תזכורות למעקב אחרי שלבי הטיפול בתביעה.
- הפקת מכתבים (מסמכי Word) תוך שתילת השדות הרלוונטים מתוך המערכת.
ניהול מכרזים
מעקב אחר מכרזים של הרשות לרבות שלבי טיפול, אומדנים, הצעות קבלנים ועוד.
ניהול חוזים
תת המערכת לניהול חוזים/הסכמים משמשת למטרות הבאות:
- כלי לניהול מאגר ההסכמים והחוזים.
- תעוד תהליך הטיפול בחוזה (חתימות, פגישות, שליחת מכתבים וכו')
- תזכורות על סיום תוקף החוזה / הארכת החוזה.
- מעקב אחר אישורים שונים בהם מחויבים קבלנים המתקשרים עם הרשות.
ניהול ועדות/ישיבות
הפקת סדר יום לישיבה, פרוטוקול, סיכום דיון, מכתבי החלטה ועוד.